آرزوها
آرزوها



بودنت برای من یه نعمتـــه

جای تو رو هیچکسی نمیتونه پـُــر کنه حتی اون پروانه های عاشق و پشیمان .

با هیچ یک از دخترکان چشم رُبا حرفی نمیزنم ، حتی اگر حرفامون ساده باشه

دوست دارم وقتم را فقط و فقط برای تو بگذارم

دوست دارم پروانگی هامون رو با هم قسمت کنیم

دوست دارم اگر مینویسم به بهونه ی قشنگ داشتن تو باشه

حتی اگر فقط تو نوشته هامو بخونی برام کافیه

تو رو بیشتر از هر چیز و هر کسی دوست دارم

میخوام تا هر زمان که با تو هستم فقط برای تو باشم

صدامو نگاهمو دستامو نفسمو و تموم وجودمو جز برای تو و با تو

با هیچکس دیگری قسمت نمیکنم

..

الحاقیه : این چند خط از اون نوشته هائی هست که درونش خیلی چیزا هست

که شاید نوشته نشده ، این باعث میشه که بیشتر دوستش داشته باشم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 1 مرداد 1388برچسب:, ساعت 17:37 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar